Januszówka
Januszówka

Januszówka

Januszówka

Modele lublina

Pod koniec lat 70. Je przez câlé Lata 80. w lubelskiej fabryce, un także nous współpracy z ZSD w Nysie powstawały zunifikowane ze sobą prototypy samochodów dostawczych, które charakteryzowały się dość nowoczesną na ówczesne czasy sylwetką je bardzo dużym podobieństwem ne seryjnie produkowanego Później La Lublina. Prace miały na celu stworzyć następcę dla przestarzałego już Żuka Nysy oraz. Efektem PRAC byly m.in. prototypy Lublin 25 i 35 oraz Nysa 321, 25 oraz 325 (w tym egzemplarz z napędem na Cztery Koła) [2]. Z nieznanych powodów Produkcji pojazdów nie uruchomiono. Prawdopodobnie Introduction pojazdów do Produkcji wstrzymane było ze wzgl, ów Politycznych. W 1974 Roku w fabryce Andoria z Andrychowa rozpoczęto produkcję zupełnie nowego silnika wysokoprężnego Polskiej Produkcji. W 1976 i 1979 Roku silnik Ten testowano w brytyjskim instytucie badawczym Ricardo. Z uwagi na brak możliwości rozpoczęcia seryjnej Produkcji pojazdu, silnik trafił wyłącznie do prototypów [3] W 1997 Roku rozpoczęto produkcję znacznie zmodernzowanego Lublina II. W Aucie tym zastosowano nową skrzynię biegów, wspomaganie układu kierowniczego, inną atrapę wlotu powietrza, nową deskę rozdzielczą (wzorowaną w oparciu o deskę rozdzielczą Polonezów z serii plus), oraz Wiele innych mniejszych zmian.

Pod koniec Roku do ofté dołączyła wersja o dopuszczalnej Masie całkowitej 3, 5 t oraz z silnikiem benzynowym 2, 2 de l`o Mocy 117 KM, australijskiego Przedsiębiorstwa Holden należącego ne Koncernu GM. OD 1996 do 2001 Roku montaż Lublinów odbywał się w rumuńskich zakładach Daewoo automobile Romania w Krajowej [5]. Natomiast OD 1997 Roku do 1999 r. montaż Lublinów odbywał się w Czeskiej fabryce Avia [6]. Po ogłoszeniu upadłości fabryki jesienią 2001 Roku przejęła ją Fabryka Silników Andoria z Andrychowa, wiosną 2002 Roku wznowiono produkcję Lublinów, pod koniec 2003 Roku prawa do Produkcji przejęła Spółka Intrall Polska, uruchamiając ponownie produkcję z początkiem 2004 r. W 2005 Roku wprowadzono zmodernzowanego Lublina 3Mi. Nowy modèle otrzymał zmieniona atrapę wlotu powietrza z okrągłymi lampami, W wersji Furgon pojawiły się Nowe tylne Lampy kierunkowskazów i świateł Stop, które zostały rozmieszczone Podobnie que Jak w Żuku. Do ofté dołączył również silnik 2,8 l Iveco 8140.43 S o Mocy 125 KM [7]. W 2006 Roku silnik 4ct90 zastąpiony został jednostką 4cti90 Wyposażony w intercooler i o Mocy podwyższonej faire 102 km. w grudniu 2007 Roku production została wstrzymana ze względu na upadłość intralla.

OD 2004 Roku odbywał się montaż Lublinów 3Mi w systemie SKD w zakładach Unison nous WSI Obczak Pod Mińskiem [8]. Jako Podsumowanie projektu prezentujemy aplikację przedstawiającą rozwf zabudowy Lublina OD 1950 r. za POMOCA modeli 3D – http://arcg.is/2xikRGF. MODELE zostały przygotowane w rożnym stopniu szczegółowości. Lublin est la ville qui symbolise l`idée européenne d`intégration, le patrimoine universel de la démocratie et de la tolérance et l`idée du dialogue entre les cultures de l`Occident et de l`est. Lublin est un lieu unique où les cultures et les religions se rencontrent. Ici, l`est rencontre l`Occident, et l`Union européenne rencontre la Biélorussie et l`Ukraine. C`est le lieu de coopération idéal pour les artistes européens vivant à l`intérieur et à l`extérieur de l`Union européenne. Lublin est une ville ouverte aux artistes, un lieu où des initiatives et des activités uniques ont lieu.

Lublin signifie l`expérience de centaines d`années d`histoire riche et de patrimoine culturel qui constitue une source infinie d`inspiration pour les nouvelles générations. La période du moyen âge précoce a été marquée par l`intensification de l`habitation, en particulier dans les zones le long des vallées fluviales. Les colonies étaient centrées autour de la forteresse sur la colline de la vieille ville, qui était probablement l`un des principaux centres de la tribu des Lendiens. Lorsque la forteresse tribale a été détruite au Xe siècle, le centre s`est déplacé vers le nord-est, à une nouvelle forteresse au-dessus de la vallée de Czechówka et, après le milieu du XIIe siècle, à Castle Hill.

    pracownia
    • Google MapsGoogle Maps
    • Jesteśmy na FacebookFacebook
    • Jesteśmy na PinterestPinterest